Busrabnrby canım benim kızım doğum pozisyonunda. Bebek aşağıda yukarıda diye bir olay yok. Kocaman bir bebek bu. Dolayısıyla karnının her yerinde. Kafası aşağıdaysa ayakları yukarıdadır. Elleri yanlardadır. Bizimki doğum pozisyonunda olduğu için ayakları yukarıda ve tekmelerini sürekli kaburgalarımda hissediyorum. Bazen ayaklarını kendine doğru çekiyor sanırım, o zamanda sağ tarafımda hissediyorum tekmeleri. Yani bebeğin tamamen aşağıya inipte üst tarafın boş kalması gibi bir durum yok ☺ Sen önümüzdeki kontrolünde bebeğinin pozisyonunu sor. Bence dönmüştür. Doktorun bir sorun olmadığı için açıklama gereği duymamıştır. Yoksa söylerdi kesinlikle bebeğiniz makat geliş pozisyonunda diye. Heleki bu haftada.