Merhaba.. üc gün önce kayınvalidemlere gittik. Ki evlere gitmiyoruz bi süredir kestik arkadaslarımızla falan görüşmeyi. Davet ettiği için kirmadim. Emekliler dısarı az cıkıyorlar diye. Zaten pek çağırmazdı çağıracağı tuttu. Neyse. Gittiğimizde biseyleri yoktu daha doğrusu kayınpederin dizi omzu falan ağrıyodu bayadır öyleymiş, önemsemiyolardi hep hasta o falan diye. Kv de gecen hafta halsizdim bugun iyiyim dedi. Kp Bizden sonra gece fenalasmis titreme falan. 5 saat falan oturduk aynı evde düsündükce cildiriyorum. Ertesi gün test yaptırdılar pozitif geldi. Eşimle bende de yüksek risk var tabi. Eşim dr a götürdü falan ertesi günde beraberlerdi. Gerçekten hangi birine kızayım bilmiyorum. Madem hastasınız niye bizi eve sokuyosunuz. Eşim ertesi gün niye eve giriyo. Neymis covit oldugunu düsünmemiş. Olan kime olcak bana olur. Zaten anksiyete panik atak hastasıyım ve hamileligimde de çektim. Bu aksam yine kötüledim carpıntım bas dönmem var midem iyi değil kusasım geliyo stresten. Şu önümüzdeki günler nasıl geçecek bilmiyorum. Çaktırmamaya calısıyorum ama cok korkuyorum. Bulasmama ihtimali var mi ki? Sanmıyorum. Allahım beni ve bebegimi korusun. Psikolojik olarak cok etkiler beni. Zaten hamileligimde de sıkıntılarım oldu, kusmalar halsizlikler panik ataklar vs. Hic iyi degilim hic. nolur biraz rahatlatın beni. Var mi benzer durumları yasayan? Grip gibi geçiyor vs biliyorum ama bu bekleme günleri zor geçiyo her an bisey olcak gibi. Anksiyetesi olan anlar belki