Burada dogum hikayelerini okurken bir gun kendi dogum hikayemi yazacagimi hayal dahi edemiyordum. Allah nasip etti 39+0da sezeryan dogum ile kizimi kucagima aldim.
Hamilelik donemim 32. haftaya kadar sorunsuz gecti diyebilirim. 32de plesanta yaslanmasi basladigini ogrendik. Doktorum iki haftada bir kontrol etti, 37den sonra 3-4 gunde bir kontrole gittik. 38 de cati muayenem yapildi ve normal doguma uygun oldugu soylendi. Hep normal dogum istemis kendimi hazirlamistim. 38. haftada bebek hareketlerinde azalma oldu, iki gun sonra da bebegin suyunun bittigini, acilma olmadigi icin acil sezeryan yapilmasi gerektigini soyledi doktorumuz. Iyi ki surekli takip altindaymisiz da boyle riskli bir durum farkedildi. Hemen kovid testi verdim, cikmasini takiben sezeryan oldum. Ameliyatim iyi gecti, epiduralden korkacak birsey yoktu, zaten hastane ekibi gayet profesyoneldi. 8de ameliyathaneye alindim, 8:56da kizim dogdu. Bir gun once ultrasonda 3100 gr gorunmesine ragmen 3700 gr dogdu, su bittigi icin duzgun olculememisti. Doktorum Suyun bitmesinin benim ictigim su miktariyla ilgili olmadigini ve benim bunu degistirmek icin birsey yapamayacagimi soylemisti, o nedenle kendimi suclamadim. Dogumdan sonra 10da dikislerim bitmis ve odaya alinmistim. Hemen emzirdim, dunya tatlisi bir bebekti. Bu mutlulugun tarifi yok. Yanina depend almistim ama hasta bezi ile daha rahat ettim. Cok fazla gaz sancim oldu ilk gun. Yine de yuruyebildim, tuvalete filan kendim gidebildim.Surekli kayisi hosafi ictim. Ilk gunler zor olduysa da bir hafta sonra hicbir zorlugu hatirlamiyordum artik. Allah isteyen herkese ebeveyn olma duygusunu tattirsin insallah. Ben artik happykids e geciyorum, hamileliginizin tadini cikarin, ne zaman dogurcam diye stres olmaya gerek yokmus, hersey kendi vaktine esir.