Ben hem idrar yolları iltihabı için hemde yakın zamanda çok kötü grip atlattım. Bademciklerim aşırı şişti ve sekiz gün boyunca gecmeyince doktorum antibiyotik yazdı kullandım. Bir zararı olmadı. Hamilelikte de kullanılabilecek antibiyotikler var ona göre veriyorlar zaten