Benm 16 eylüldü kızlar ama eylülün son haftası ilşki olmadı bliyorm ekim 1 ve sonrası. İlk gttgmde baska bi doktora gitmiştim kendi doktorum degildi sata göre 5.5 haftalıktı ama bana daha yeni kalmıssın 3.5 4 haftalık demsti sonra kendi doktoruma gittim pazartesi ve 7+3 cktı satıma göre 3 gn eksik. Bebek zamanını mı yakalıyor acaba ?