Arkadaşlar merhaba ,son regl tarihim 18 Eylül bugün 8 haftalık olmamız gerek ama bugün doktora gittim 6+5 olduğunu söyledi ve regl tarihimi 27 Eylül olarak güncelledik çok şükür kalp atışını duyduk bebeğimin doktorda olabiliyor böyle seyler dedi ama içim rahat etmiyor yaşayan varmı bu durumu