Kızlar ya 12 hafta 3 günlük hamileyim ama inanır mısınız bazen gücümü yitirdiğimi düşünüyorum ☹️ her şeyden ama her şeyden tiksinir oldum inanın duş alsam dahi saçlarıma sinen şampuan kokusundan tutun önceden beğenerek yediğim yemeklere kadar her şey midemi bulandırıyor. Deli gibi çıkarıyorum zaten gün boyu. İlaçlar asla fayda etmiyor. 2 günde bir serum yiyorum ancak onunla bile zoraki ayakta duruyorum. Hiçbir şey yapamaz oldum mutfaktan çıkmayan ben yumurta kiramaz oldum bulantidan. Allah’tan annemle aynı sitede oturuyoruz. Yeme içme konusunda tamamen gebelik sürecinde üstlendi ve yardımcı oluyor. Ama kendimi bu konuda çok tükenmiş hissediyorum bazen. Nasıll dualar ediyorum gecsin artik su bulantilar diye. Çok ağır geçiyor gerçekten hamilelik süreci. Heyecanımı yaşayamıyorum sırf kendi derdimden ,😣😣