Zaman geçmiyor sanki.. Çok şükür iyiyiz kontroller de iyi geçiyor. Hazırlıklar yapıyoruz artık bebek arabası, beşik ve isme karar verme gibi. 8 kilo aldım ama yavaşlamaya çalışıyorum daha dikkat ediyorum yediklerime. Sadece demir ve d vitamini alıyorum başka vitamin takviyesi alan var mı?