Kızlar selam bugün ikili testi yaptırdım ultrason sonucun da 12+2 hafta ile uyumlu diyor uygulamada bebeğim 12+4 , bu bir sıkıntı değildir dimi iki gün de olsa? İlk gebeliğim biraz bilgisizim kusura bakmayın tecrübeli annelerimizden yorum bekliyorum ☺️