kubranr07 Kızlar 40 haftalık oldum bugün hastaneye gittim hiç sancım ya da Doğum belirtisi olmadı bugüne kadar doktor 2 cm açılma var dedi benim hiç sancım YÖK bu durumu yaşayan var mı
Zehrasenleer Bende yarın 40 olucam sancım cok var ama açılmam hic yoktu gecen hafta:( bakalım salı günü gidicem yine ne olacakk artık dogurmak istiyorum:(