Ilk gebeliğin 32+4 su an 20 gün önce hastaneye gittiğimde doktorum bebeğin kanalda doğum pozisyonunda oldugunu dikkat etmem bol bol dinlenmem gerektiğini söyledi bende evdeyim herhangi isim olmuyor fakat bu gün gündüzden beri akıntılarım oluyor beyaz sümüksü ve sedat şekilde 1 2 defa gelse belki normal derim ama neredeyse bu gün aynı şeyi 5 6 defa yaşadım herhangibi kaşık agrım yok belimde ağrı var biraz sizce bebeğin suyunda sızıntı olabilir mi? Kusura bakmayın uzun oldu yazı 🤗 şimdiden herkeze teşekkür ederim