Arkadaşlar oğlum sürekli kusuyor ve çok fazla kanı vardı. Eşim bugün sonucu aldı. Doktor kanın birinde sorun var kontrol altına almak gerekiyor tekrar kan alalım getirin demiş. Pazartesi gideceğiz. Fazla açıklama yapmamış. Arkadaşımın eşine sordum notrofil düşük ve lenfosit değeri yüksekmiş.
Başına boyle birşey gelen var mı? Tedavi süreciniz nasıl ilerledi. Sağlıkçı varsa aramızda ve de boyle birşey gelen varsa başına yardımcı olabilir mi?