Ceylannn Merhabalar 12. Haftama girmek üzereyim. Doktor bugün cinsiyet tahmini için baktı. Ne erkek diyebilirim ne de kız. Çok minik bir çıkıntı var ama erkek diyemem kızlarda da olur dedi.Daha sonra gel dedi Başına böyle bir şey gelen var mı ?
Birgul Ceylannn bende de 11. Haftada erkeğe benziyor çıkıntı var gibi dedi 13+5te Pazartesi kesinleşecek
Ceylannn Huriyeolgn size net söylemiştir bana çıkıntı var ama emin değilim kız da olabilir deyince bi düşündüm.
Huriyeolgn Ceylannn yok canım net soylemedı erkege benzıyor dedı 17 de kesınlestı detaylıdada erkek dedıler cıkıntı vs gordu mu onu bıle bılmıyorum
Ceylannn Huriyeolgn anladım canım sende az çok bir tahminde bulunmuş yani onu demek istedim. Bana çıkıntı var kız da olabilir erkekte dedi.Sağlıkla alın kucağınıza🙏🌼
Edu-35 Ceylannn 12. Haftamda ikili teste çıkıntı var erkek olabilir demişti.ama 16. Haftama kadar kesin birşey diyemem demişti.12 gün önce doğum yaptım bir kızım oldu😊
Catmom Ceylannn iki gün önce ikili taramada erkek dedi doktorum. Ama tabi ki erken diye ekledi. Ben çok meraklı olduğum için ikinci kere yeniden baktı. Bana da gösterdi ve çıkıntı aşağı olursa kız yukarı olursa erkek dedi. Bizim bebişte de yukarıdaydı.
Boncukgiller003 Ceylannn hocam zaten ya erkek olacak yada kız o kadarını bende biliyorum derdim ben olsam 😂😂😂
Fxfx Ceylannn ben🤭 çıkıntı var ama kız bence dedi ve öyle de oldu😌😌 kız çıkıntısı pipi çıkıntısından biraz daha farklı oluyor ama bana da göstermişti
Ceylannn Fxfx çok teşekkür ederim 🙏🌼 Banada kıza daha yakın sanki ama bu çıkıntı büyüyebilir de dedi iyice tereddütte kaldım 😂