Benim eşimde erkek olursa babasıyla dedesinin adını koymak istiyordu. Ben dedim rüyamda gördüm isim koydum 🤷🏻♀️ Gerçekten gördüm koydum yapacak bir şey yok malum oldu demekki ötesi olamaz böylelikle kapandı konu görmeseniz de gördüm deyin sizde itiraz edemiyorlar 😂