Herkese merhaba sevgili anneler ve anne adayları🌸
Gebelik öncesi yanlış antibiyotik kullanımı sonucu vajinal mantar oluştu ( kokusuz, beyaz, kaşıntı yok, süt kesiği kıvamlı). Normal doğum kısmet olursa yapmak çok isterim. Ancak mantarım bir türlü geçmedi. Normal doğum yaparsam bebeğe bulaşma ihtimali var mıdır? Ya da mantarı devam ederken normal doğum yapan anneler yaşadıklarını anlatabilirler mi bebeğe bulaşıyor mu? Bulaşıyorsa sıkıntı oldu mu?