Soyla Ben Osmangazi medikabil mutlu kilcilere gidiyorum .doktorumdan memnunum. İlk gebeliğim. Sigortamız yok bizim . Muayene ücreti 160 .doğuma 3000 bin dedi valla. İlk etapta Songül hanıma giyecektim fakat izinliydi tesadüfen mutlu bey e gittim bakalım artık nasıl olcak bilmiyorum. Doğrumdan korkuyorum zaten 😭