m060918 canım ben klomen kullandım iğnesiz gelişmemiş dedi doktor yumurta için adetim 5 gün geçti şuan göğüs uçlarım çok açıyor ve benekler oldu hatta 2 gün önce sabah çok çok az pembe bir akıntı geldi adet oldum sandım hala gelmedi. Belim ağrıyor kasıklarım ağrıyor test yapmam istemiyorum nedense emin olmamasın sizce var mıdır