Hatice4270 Hemsiremom hep bir kızim olsun istiyordum hayırlısı olur insallah önceliğimm saglikli sıhhatli olması..
naside6565 Hemsiremom yok bana kız dediler bide yüzük testi yaptım ondanda erkek çıktı detaylıca gitmedim yanlış çıkmaz sonradan heralde
Baby-yase https://hizliresim.com/pZeEos https://hizliresim.com/9wYb2U Merhabalar ultrasondan cinsiyet anlayan varsa bakabilir mi :)
Zeynep248 Hemsiremom 12. Haftamda kız dedi 16. Haftamda erkek dedi 17 . Haftamda tekrar kız dedi 🤷🏼♀️Detaylı ultrasonu bekliyorum bakalım 😊