ozlemnehir Kızlar idrarımda kan çıktı 8haftalık hamileyim başına gelen varsa bana bilgi verebilir mi acaba korktum duyunca doktora pazartesi gidicem bunu sağlık ocağında dediler.
isranuroz ozlemnehir bende de oldu, eğer çok yorduysan vücudunu ondan olabilir ama tabii muayene olmakta fayda var
Aysealty ozlemnehir 18.haftamdaym bende bgn saglık ocagında yaptırdım aynısını söyledi.iltihaptanmş.kendi doktoruna gidip bide orda tahlil ver canım bende yarın gidicem duruma göre antibiyotik kullancakmısım.korkma bol su iç ayaklarnı sıcak tut.
Gozde ozlemnehir 9. haftada idrarımda kan çıkmıştı. İdrar yollarında iltihap olduğunu söylediler. Tek seferlik sachet verdiler su ile karıştırıp içtim sonrasında bol bol su tükettim ve geçti. Bence pazartesiye kadar bekleme en azından acilde idrar örneği verip baktır tedaviye erken başlamak önemli
ozlemnehir Gozde inşallah basit bişeydir hemen geçer tedirgin oldum duyunca Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻
Aysealty ozlemnehir cnm benm suyum azmıs o yzden günde 4,5 5litre su içiyorm ama yinede oluyor anlamadm ben ztn ne zaman tathlil versem hep enfeksiyon cıkıyor hiç kurtulamadm
Iremnur Kizlar 3 gündür ıdrar yollarimda yanma var ıdrar testi yaptirmistim bundan 1 2 hafta kadar önce az miktarda enfeksiyon vardı doktorum bol bol su iç dedi sadece ilaç vermedi yanmam var nasıl geçer bilmiyorum 🙁
ozlemnehir Iremnur kuzum çok geçmiş olsun inşallah bir an evvel geçer meleklerimize zarar gelicek diye inan ödüm kopuyor hiçbişey yapamıyorum
Iremnur ozlemnehir uzan dinlen çok fazla yorma kendini geçer inşallah kontrole gittiğin vakit doktoruna durumu anlatirsin o sana daha detaylı bilgi verir
ozlemnehir Iremnur canım bi yatıyorum ki var ya sorma sürekli uyku halindeyim zaten ama uyumuyorum sadece yatıyorum inşallah önemli bi sorun değildir
ozlemnehir Aysealty Umarım suyla geçicek bişeydir damacanayla içerim yani 😀 şu 3.aya geleyim başka bişey istemiyorum zaman geçmiyor
Aysealty ozlemnehir yArın gidebiliosan bence erteleme ama kasıkta agrıda yapıo benim sabah olsada gitsem diyorm.hiç geçmio sanki ben 3.ayı geçtm ama hala bişiler cıkıo.bugün tetanoz aşısını oldum kolum berbat😂
ozlemnehir Aysealty cumartesi olduğundan yarın gidemicem malesef kuzumm yaa duydum o tetanoz çok ağrıtıyomuş darısı başıma inşallahh😀😀