Öncelikle merhaba herkese 36+3 den dün doktora gittiğim de doktorum plesantanın yaşlandığını artık bebeğin yavaş kilo aldığını söyledi ve bebeği yormamak adına 37+3 de cuma günü yatışını yapalım bebeği alalım dedi bu pazartesi ise ciğer geliştirici vuracağını söyledi bana şuan bebeğim 2500 gr 15 gün önce gittiğimde ise 2220 gr dı sizce doğuma kadar 2800 falan olur mu ? Sağlık problemi falan yok dedi gayet sağlıklı dedi ama yine de kafam çok karışık korkuyorum