pinar55 yaa bende okuduguma göre normalmis , vajina mantari olsa yanma falan olurmus ama yanma falan da yok. Corona oldugum icin ufak tefek seylere gitmek istemiyorum acile. daha dogrusu 112 cagirmak istemiyorum riskliyim sonucta kimseyi riske atmak istemiyorum. O zaman takip edim bakalim neler olucak .