Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri erken doğum riskim vardı. Tedirginlikle geçirdim hamilelik sürecini yine de kendimi sık sık motive ederrdim. Geçen hafta suyumun alt sınırda olduğunu öğrendim havuç suyu armut ile bir haftada arttı..Hadi dayan bebişim son 1 haftamız kaldı diyerek 36. Haftami bekliyordum ki dün 23.30 civarı suyum geldi ve ben 34+6 idim henüz.
Sonrasında hastanede net yapıldı ve sancim az da olsa vardı acikligim 2 3 cm di fakat bebeğin kalp atışını doktorum beğenmedi ve yormamak adına sezaryana aldı.Sezaryanda çok acı hissetmedim bebişimin güzel sesini duydum ama bana göstermeden kuveze aldılar.. Şimdi ben oda da o aşağıda hep aklımda kalbimde minigim dünyanın en güzel şeyi..Ona layık bir anne olmak nasip olsun.Bir an önce kavuşuruz inşallah..Benim doğum hikayem de böyleydi Rabbim herkesin yardımcısı olsun..