paradiseeeeee Merhaba 13 haftalık hamileyim 20 ilk dişim çıkıyor galiba ölüyorum Ağrı’dan bu durumu yaşan varmı varsa n’aptınız acil cvp lütfen
Esra2009 paradiseeeeee çok geçmiş olsun ben bekarken çıkamamıştı 3 kutu antibiyotikle zor indi ama benim çenem dar olduğu için ameliyatla alındı senin müsaitse doktorum nohut ye çıksın derdi
Ndmdmr paradiseeeeee çok geçmiş olsun bende 15nci haftamda çıkarmıştım yirmiliğimi ve 27 yaşıma kadar çıkmayan diş bir hafta süründürmüştü beni ben karbonat su gargara yapıyorsum günde üç kere felan biraz rahatlatıyordu parol içtiğimde en fazla iki saat sakin kalıyordu şuan 26 haftalığız ve diğer taraftaki dişim zorlamaya başladı ben karanfil dediler diye bu sefer karanfil çiğnedim fakat benim o gün bebeğimin hareketleri çok azaldı normalde kıpırdı o yüzden bir daha çiğnemedim
brcbr paradiseeeeee gebelikte 20 lik diş tetikleniyor malesef hormonlardan kaynaklı.bi diş hekimine görünün.eğer enfeksiyon olmazsa ağız hijyeninize dikkat ederseniz idare edilebilir belki.burda önemli olan enfeksiyonun olmaması.olursa ama antibiyotik kullanmanız Gerekebilir
Nurdaaann paradiseeeeee bende aynı haftalarda gömülü yirmilik dişimin ağrısını çekmiştim dişçiye gidip antibiyotik kullanıp rahatlamıştım mutlaka dişçiye gidin
Nisantemmuz0407 Öncelikle çok geçmiş olsun ağrı kesici olarak karanfil yada karanfil yağı,sarımsak ezip felan koyabilirsiniz🌸
Nisantemmuz0407 paradiseeeeee böyle durumlar tıbbı nebevide sülük uygulaması da var ama sülüğü nerden bulacaksınız😬 en iyisi bence diş doktoruna görünün özele gidin devlette zaten mudahele yapılamıyor çekilmesi gerekse bile
paradiseeeeee Ndmdmr parol içebilirmiyim evde parol var 500 mg diyo içsem mi valla sol tarafım uyuştu ya agrıdan
Merve6521 paradiseeeeee evet canım bana doktorum onu yazmıştı ağrın olursa bunu iç diye baş ağrı veya başka bir ağrın için diye
Ndmdmr paradiseeeeee bana doktor yazmıştı beşyüz mg günde dört kez kullanabilirsin demişti 6 saatte bir ama ben dayanabildiğim kadar dayandım içmemeye çalıştım
CnsuSert paradiseeeeee Çok geçmiş olsun. Burda hepimiz bişeyler söylüyoruz sizin kafanız da ister istemez karışacak. Hamileliğin ilk 3 ve son 3 ayında dişe hiçbir şekilde işlem uygulamıyorlar ne özel ne devlet. Önce kendi doktorunuza danışın o sizi daha güzel yönlendirir. Dişçi size antibiyotik verecek Augmentın var hamileler için ama 1000 mg çok fazla. Birde largopen var oda 1 mg onunda zayen bi faydası olmaz. Dediğim gibi direk doktorunuza gidin.