Fatooooooo Merhaba kusura bakmayım 9 haftalık hamileyim afadersiniz kabızlık sorunum var ne yapacağımı bilmiyorum bol bol su icmeye çalışıyorum ılık ama geçmiyor buda karnımı çok geriyor rahatsız ediyor😔
Annesininhatunkizi Fatooooooo bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde de kabızlık sorunum vardı şimdikinden de ben brokoli karnabahar Brüksel lahanası kuru fasulye gibi şeyler tüketiyorum hem bebeğe faydalı hem bana sen de dene istersen kabızlığına çözüm bulacaksın 🌸😇
Handankurt Fatooooooo canım kabızlık diyeti verdi doktorum bana sabah ılık su ardından 2 tane kuru incir tekrar ılık su iç dedi yine de kabızlık şurubu verdi aldım tadı kötü bir iki kere içtim sonra bıraktım inciri yapıyorum 😌