Lololiya Merhaba arkadaşlar bulantıları akşam olan varmı bu bana özel bir durummu merak ettim açıkcası?…
GmzAykn Ben ben ben gündüz iyiyim ama akşam yemeğinden sonra yatak döşek bulantı prilam içiyorum 12 haftalığım sabır çekiyorum az kaldı dayan diyorum bir kızım var bu ikinci hamileliğim
Lololiya Çubuk kraker hafifletiyo biraz birde sade sodanın içine yarım limon sıkıyorum biraz rahatlıyorum başka önerisi olan varmı😊
GmzAykn Lololiya benim o haftalar en üst noktalardaydı canım gece uykuya dalamıyordum artık yavaş yavaş bitecek inşallah 🧐