MesOz Nlfr57 arkadasimin 38+2 de bir erkek bebegi oldu ☺️ Canlari ne zaman isterse o zaman oluyor yani :)
cagla24 Nlfr57 alakası yok bence ama ben 40+1 de doğum yaptım 27 gün önce 😂 kuzenim de 2 sene önce kız bebeğini 39+6 da suni sancıyla doğurdu yoksa daha da beklerdi
Jdiebsh Nlfr57 benım yengemde oglunu 36 haftaşıkken dogurdu hiç bı sıkıntısı olmadıgı halde ama bende merak edıyorum cok gecıkmeseler vaktınde gelseler bari ☺