SdDkmnn Bizimde normal kontrolümüz vardi kandil günü gitmistik,gitmeseydik bizimde neredeyse düşecekmiş 1.7 mm olmuş açılmam allaha şükür 2 hafta gecti simdilik iyiyiz daha önceki aylarda doktorumda hep kontrol etti cok şükür hic bir problem yoktu ama bu sonuncuda birden çıktı iste,rabbim evlat acısı yaşamadan kavusmak nasip etsin😌🙏🏻