Kızlar merhaba. Sizlere bir şey sormak istiyorum, kafam çok karıştı çünkü.. 20+6 günlük hamileyim, dün doktora gittim bebeğin gelişiminin haftasıyla uyumlu olduğunu, bir sorun olmadığını söyledi ama benim içim rahat etmedi.
Fl ( uyluk kemiği uzunluğu ) 3.2 gösteriyor, yani boyu 22.4 cm. Haftasına göre kısa gibi geldi bana araştırdığım verilere göre.. uyluk kemiğinin kısa oluşu down sendromu belirtisi biliyorsunuz, ben ikili test yaptırmıştım ancak gebelik haftasından daha erken çıkmış sonuç sonra da doktora gidemedim hiç üçlü ya da dörtlü testleri yaptırmadım. Ense kalınlığı çok iyi çıkmıştı 0.9 mm. Ama bunu görünce moralim bozuldu. Acaba benimle aynı haftada olan hamileler varsa, ya da daha ileride olanlar o haftaki fl uzunluğunu paylaşabilir mi benimle? Bir sorun olup olmadığını çok merak ediyorum ve endişeleniyorum çünkü.. Doktorumun numarası da yok arayıp soramıyorum ne yazık ki 😔