Krizantem_ Merhaba anneler..🌸🌸 İlk 3 ayınızda kilo aldınız mı? Ben 1 kg fazla çıkıyorum 10. Haftamdayım ama gazim da var belki gazdan ötürüdür yada kilo aldım 🙈 Sizler kaç kilo aldınız? Bulantıları olanlar vermiştir bende bulantı hiç yok😌
Ozdmrkbraa Krizantem_ ben aldım hatta hiç vermeden 1 er kilo aldım 😂 sonrasını da ne sen sor ne ben söyleyim 😂
Krizantem_ Bireylulmasali Herlhalde olmayacak normal de 12. Haftadan sonra kesiliyomus kaldı 2 hafta😀
Gzmskr Ben ilk 3 ay da 1 kilo verdim kilo alamadım malesef çünkü çok mide bulantısı çektim yiyemiyordum hatta doktorumda bundan çok şikayetçiydi Ayımda kilo almaya başladım 31 haftaligim şuan 12 kilo aldım.
Bsk-12 Krizantem_ ben de bulantı kusma derdinden beş buçuk kilo verdim dört ayım bitene kadar ilaç içmesem hala aynıyım ama son iki haftadır ilaçlara devam ettikçe kusma olmadığı için nerdeyse dört kilo aldım aylardır sürekli aç kaldığım için şu an feci yemeye başladım umarım bu şekilde devam etmez.ilaçları bırakmayı denedim yine aynı şekilde kusuyorum ve yediğim hiç bişey kalmıyor bana. Mecburen ilaca da devam ediyorum
edasaribek bende 10. haftamdayim duzenli beslenmeme ragmen kilo almadim henuz cok kusuyorum ondan sanirm
Seyma2861 18 haftalığım. Yeni yeni iştahım açıldı😁 çılgınlar gibi kusuyorum onun içinde almadım sanıyorum. Zaten karnım falanda hiç yok . Hamile olduğumu söylemesem kimse anlamaz.Başından beri kusmayan bir arkadasım var oda güzel aldı iştahı güzel özetle kusmayan alıyor yani ilk üç ay ayda canım
Twinsmom35 13+3 haftalik ikizlere gebeyim. Hicbirsey yiyip icemedigim için hiç kilo almadim. Hâlâ da çok iştahım yok. Bulantı ilacı içmesem hicbirsey yiyemiyorum.
zeynos07 İlk 3 ayda 4-5 kg kadar verdim, bulantılarım geçtikten sonra yavaş yavaş almaya başladım özellikle 7.aydan sonra bianda alıyorsun ben 5 haftada 5 kg almışım dr baya kızdı bende anlamadım nasıl oldu😣😣