Haticeyuce31 Hulya- eger bebekde kanal da ise 1 2 gune dogum gerçekleşebilir canim bebisde hazirsa benim hafif sancilarim geldikten hemen sonra nisanim geldi 4 5 saat sonrada yavrumu kucağıma almıştım 🤲
050521 Gizemtsn1 pazartesi gitmiştim hala tam yerleşmiş değildi ama şimdi Hastaneden geldim sancım çıktı Nst de 1 cm açıklık dediler eve geri yolladılar
Merve2863 050521 bende geçen hafta öyle oldum kuzum 1.5 cm açıklıkla sıfır sancım vardı eve geldim bekliyorum 39+3
050521 Merve2863 Dr yoktu ebe muayene etti eli çok ağrıtmıştı 1 cm açıklık nst de ağrı çıktı hafif şimdi uyandım kanamam hafif artmış nöbeti de bitmemiştir diye gidemiyorum da tekrar o ebenin korktum da açıkçası biraz
050521 Merve2863 sabah tekrar de uma göründüm alttan muayenesini yaptı Açıklık 2cm olmuş dedi herhangi bir sorun yok beklicez pazartesi tekrar görüşeceğiz canım. Herhangi bir aksi durum olmazsa tabi suyum gelmezse vs..