Merhaba hanımlar ### 29 haftalık hamileyim ve imom takviye hapı kullanıyorum .
imom omega hapı oldugu için yoğurt süt kullanmayı azalttım neden bilmiyorum ama normal balık yiyiyomuş gibi hissediyorum onun için içim rahat etmiyo
sizce sorun olur mu omega hapı içtikten sonra süt ,yoğurt
doktoruma her gittiğimde soylicem diyip unutuyorum yorumları alabilir miyim ?