Semanurry Fy-33 bir yerde duymuştum Asya Meva bence koyabilirsiniz ❤️ Benim kızıma da Defne Hüma koyacağız 💓💓💓
Mervedurmaz SeymaK aaa baya baktım aslında sordurdumda ilk defa duyuyorum ama teşekkürler tekrar arastiricam
SeymaK Biz de henüz karar vermedik hoşuma giden ama yakınlarımda oldugu için kendim koymcagım isimlerden örnekler yazıym Armin Lidya Almila Zehra Zeynep Irmak
Sult Fy-33 oğlum olucak inşallah ama kızım içinde isim düşündüm şimdiden Allah nasip ederde olursa ☺️ Alya mira ya da mihra ya da şimal 😌
Aygldgnc Nergisim09 bende öyle rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah isimleriyle gelsin minik azralar 😍💜💜
Musabzehra Fy-33 benim eşimle hayalimizdi. O oglumuz olursa Musab ismini koyacağım diyordu bende kızımız olursa Zehra ismini koyacağım diyordum. Onun hayali gerçekleşti benimde hayalim yolda 😍
ebruakyuz22 Fy-33 kızlarımın ismi Almira ve Melina şimdi 3. Kızım geliyor Arina koyucaz Allahın izniyle