YazCilegi Tsbk 34 🖐🏻 Şu kasılmalar çok rahatsız ediyor artık beni,bi girdiğinde uzun süre kalıyor bazen. Bi de kızım hareket ettikce canım acıyor artık. Haricinde çok heycanlıyım 🙈
Dilanmerall63 Tsbk 39 bizim şafakta 😅 sabırsızlık hatsafada oğluşum çok haraketli oturtmuyo normalde kalkamam derler ben oturamıyorum canımı yakıyo doktorum bu gün bayramda doğurup milleti rezil etme 😂😂😂
Tsbk YazCilegi benm kasılmam olmuyo herhalde oluyosa bilr ben anlayamıyorum 😕 hareket etsinlerde bebişler ağrıısı güzel az kaldı tadını çıkarmak lazım 😍
HanifeOkutan YazCilegi benim de 34 ama kasılmalarım yok🧐 yanı bebeğimin hareketleri zorluyor beni sadece önceden daha çok oluyordu karnım taş gbi oluyor sonra geçiyordu şimdi yok
Sevdam02 YazCilegi benimde 34 gün kaldı bazen hareket edince agrıyor bide alttan bıcak saplanır gibi oluyor korkuyorum erken dogacak heralde
Deletedmom404 YazCilegi bende de durum aynı canım kasılma hep oluyo 35+5 olduk yeri dar tekme atamıyo ama hareket etmesi bile acıtıyo ufaklık 👶 ama olsun herşeye değer o 🤗🤰🏻💙💙
HanifeOkutan Tsbk aynen ya benim de derdimm ellerimin uyuşması 😊 o Da doğmadan geçmez dedi doktor kimseden de duymadım bu şikayeti ama benim ellerim çok uyuşuyor
Merve1996 Benimde 70 günüm kaldı 😊 bugun yemek yerken iki kere sol taraf karnimin alt kisminda birde sanci gibi batar gibi oldu elimle tuttum ilk defa oldu