Selam kızlar iki oğlumdan sonra Rabbim bize bir kız evlat nasip ediyor.Aklımda isim var hüma oldun istiyorum ama iki isim olsun diyorum çünkü oğullarımda iki isimli.zeynep hüma,elif hüma,defne hüma ,inci hüma veya başka fikirlerede açığım sizce hümaya hangi isim yakışır