Arkadaşlar merhaba,17 haftalık hamileyim ve geçen hafta dörtlü tarama testi yaptırmıştım.Doktorum aradı sabah ve SPİNA BİFİDA riskimin olduğunu söyledi,fakat kendisi kontrol ederken sorun olmadığını korkmamam gerektiğini söyledi,fakat çok kötü hissediyorum,aynı durumu yaşayan var mı?