Gizem_ulucay bende 9 haftalığım 6 ve 7 de ağzımda tad yoktu kötü tad vardı yediklerimden bişi anlamıyordum bulantı vs çoktu normal yani çok şükür o durum geçmeye başladı bulantı da ara sıra oluyor onun dışında 7 dahil 7 ye kadar kasık ağrılarım ayağa kalkmasamda çok oluyordu şimdi geçti çok şükür çok ayakta kalırsam belime ağrı giriyor çok zorlarsam karnım yine ağrıyo ama dikkat edince olmuyor çok şükür