Qnne123 selam canm ben ilk bebegimi 8ay cok istedm birsuru doktora gittim her gittgm doktor 1sene ugrasman lazm diyordu birsy demiyordu ama her iliskide ayaklarimi dikerdm hemen banyo yapmazdm bazen adami biktirir yapardim birde benm polikistik over hastaligi vardi yumurtlamam herkes gbi degildi olmuyordu en sonunda ovulasyon testleriyle 8ayin sonunda ogrendm hamileyim 8aylik dogurdm bebegimi sonra nede olsa yumurtlamam benm olmuyor diye 1ayda 2kez birlkte olduk 15gnu esimde bende pozitiftik bebegimde 10aylik herkesn migde bulantisi gecti benim gecmedi yoktur dedm adetm yine 20gun gecikti test aldm bir baktm hamileyim mumkn degil 2birlktelkte olcagi korunmadk yine hamileyim bunun neden oldgnu biliyorm ne esim ne ben ikimizinde kafasinda yoktu oldu ama ilkinde bana doktor dahil kafandan cikar diyordu nasil ciksin cok istiyorsn ya yataga cocuk icin yatiyordm yemin ederm .. rabbim sanada hayirli zamanda nasip etcek inan buna hic kaybetme umudunu..🤲🏻Isteyen bekleyen her kadina nasip etsin mevlam 🤲🏻