Çikolata kistimden dolayı bir buçuk yıl olmadı bende her ay hamile kalacakmışım gibi hissettim. Ovulasyon testi aldım birde yumurtlama günlerini değerlendiriyordum bebeğin tutması yüksekti genede olmuyordu. Çünkü bebek için yapıyorduk stres de cabası. Takvimim uygulamasından her ay ne zaman yumurtlama olacağıma bakıyordum kendimi şartlıyordum o günler gelince denicez diye. Bir ay saldım takvimim uygulamasına bakmadım ovulasyon testi kullanmadım o ay hamile kaldığımı öğrendim. Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın. Herkes bir şey ile sınanacak buda bizim sınavımızmış demekki. Tevekkül etmeyi bırakmayın. Allahım herkese yakın zaman da nasip etsin 🤲🏼