elmasgokmen51 normal de gerilemesi iyi mi kötü mü bilmiyorum benimde 12 haftalıkta ikili test yaptırdım benimde 2.67 mm çıktı önerdikleri testleri yaptırmadım önümüzde ki hafta detaylı ultrason a giricem hangi doktora gitsem diye kararsız lkaldım aynı sonucu mu söylicek iyi mi kötü mü artık bilmiyorum korkuyorum da