Biraz erken ama aklımı çok karıştırıyor 🤦🏼♀️ Doğum tarihim nisan - mayıs gösteriyor 😂 karadenizde yaşıyorum hava çok soğuk olmaz. Peki ben bebeği nasıl giydiricem 😂 aslında şu yine erken biliyorum ama heveslenip almak istediğim o kadar tatlış şeyler var ama ben uzun kollu mu giyecek kısa kollu mu almam gerek bilmiyorum. İlk 3 ay yaz dönemine denk geliyor nasıl şeyler almayım. Tecrübeli anneler beni bilgilendirirseniz çok sevinirim 😊🙏🏻