Ben de şu an kullanıyorum canım korkma bu antibiyotiğin gebeliğe zararı yokmuş doktorum öyle söyledi ama ben de günde 2 doz olmasına rağmen 1 doz anca içiyorum çünkü midemi aşırı derecede bulandırıyor su içme oranımı daha çok litreye çıkardım en azından oradan kurtarsın diye şu an şikayetlerim ilk zamana göre baya azaldı.