Kızlar selamlar. Bir süredir bebek isteyip bir türlü hamile kalamıyorum. Bilenen hiç bir problemimiz yok. Eşimde bende sigara kullanıyorduk. O kadar çok istiyorumki artık acaba sigaramı buna engel oluyor diye düşündüm bununla ilgili çok şeyde okudum tabi. Sonra 2 gün önce eşimlede ortak karar alarak sigarayı bıraktık çok şükür. Kesinlikle başlamamaya söz verdik birbirimize çünkü sigara bebek sahibi olmamızdan daha değerli olamaz. Şu an adetime 4 gün var gene umudum yok ama nasip olursa inşallah önümüzdeki ay ilk defa vücudumuzda sigara dumanı yokken bebek sahibi olmaya başlayacaz. Biraz fazla uzattım farkındayım ama aslında sormak istediğim soru şu. Sigarayı bıraktıktan sonra aranızda hamilr kalanlar oldu mu? Yani gerçekten faydasını gördünüz mü?