Akdgnayca 15 haftalık hamileyim ve bugün doktorum bana cinsiyeti için erkek olabilir dedi ❤️❤️🤩🤩 önerebileceğiniz isim var mı ?
Ganimenur Akdgnayca yanlış anlama bende 15 haftalık hamileyim benim göbeğim yukarda karnım aşağıda erkek dediler doktora gitmedim. Seninki de nasil
Leyla56341 Akdgnayca bende 16+3 haftalıkken doktor yüzde. 95 erkek dedi ama her ihtimale karşı kıyafet almadı dedi emin olamıyorum kesin erkek mi deil mi diye 🤔sizce kesin olablir mi
Akdgnayca Ganimenur benım karnım çok çıkmadı daha hamile değil gibiyim oda karın kastım büyük olduğu için hamile gibi durmuyorum
Akdgnayca Leyla56341 bende de öyle dedi doktor ama bilmiyorum ne kadar doğru çıkar sağlık olsunlar da yeter 😊
esraizmirli Leyla56341 yaa benimde oğlum olacak ultrasonda o kadar belliki siZinde baya var ultrasonda da illaki belli olur ☺️