MihricanA kesinlikle katılıyorum , bebeğim rahatsız ise ya da başka birşey var ise neden annesi olarak öğrenmeyeyim ki. Herkes karşı bu teste ama ben çok saçma buluyorum gayet normal bir test … Herkesin abartması , kimse sorsam yaptırma diyor ,bende 6 gün sonra yaptıracağım …