Merhaba herşeyi açık açık anlatıyorum uzun olacak ama bilgi sahibi olan herkes lütfen yardımcı olabilir mi🙏
-16 Eylül benim son adet tarihimdi hamile kalmak istediğim için doktora başvurdum ve klomen kullanmamı söyledi ben 21 Eylül de yani adetimin 5.günümde o ilacı kullandım doktor ilacı bitirince gel dedi ilaçları bitirip 28 Eylül de doktora gittim bana çatlatma iğnesi verdi iğneyi 29 Eylül de vuruldum ve 30 Eylül de biz eşimle ilişkiye girdik gün aşırı olarak öyle devam ettik.
-20 Eylül de beta hcg testi yaptım değer düşük çıktı diğer hafta tekrarladım testi bu sefer iyi çıkınca kadın doğum doktoruna gidip ultrasonda keseyi gördük bu hafta da kanamam oldu doktor bana başka bir iğne verdi iğneyi kullandıktan sonra kanamam kesildi ama arada bir sancım oluyor sizce bu düşük mü olur lütfen yardımcı olur musunuz🙏