Hulya19s Emel-123 ben öğrendim canım söylemeyim cinsiyetin ne olduğunu daha erken nazar değer diye korkuyorum ama öğrenebilirsin
Tuuanammm Kızlar ögrenıp sonra degısen oldu mu ılk hamılelıgımde 11 hafta da erkek dedı oyle devam etmıstı bu ıkıncı hamılelıgım bugun 12+1 kız dedi doktor ama sonradan degısmez ınsallah.