Gunesinannesii Meraba arkadaşlar 22+5 haftalık hamileyim 17. Haftamda bebegimin hareketlerini hissetmeye basladim ama dünden beri doğru düzgün hissedemiyorum çok küçük hareketler hissediyorum sizce endişelenmeli miyim 😕
Burculicee Gunesinannesii endişelenme haraket varsa yine takip et ama çok uzun süre haraket etmezse bi doktora görün kontrole fitinde doktoruna danış için rahatlasın ☺️☺️
Leyla56341 Gunesinannesii kaç haftalıkken hissettiniz bide ilk gebelik mi benim 19+5 haftalık olduk hala hissetmedim çünkü 🙁ilk gebelik normal diyolar
Gunesinannesii Bireylulmasali önceden hep sol tarafima yatinca baya hissederdim simdi sadece minik kipirtilari var normal mi canım bu 😕🙏
Gunesinannesii Burculicee sağol canım Allah razı olsun 🌸😊bide daha dün gitmistim doktora Allaha şükür Hersey yolundaydi ondan sonra yavasladi nedense bununla ilgili bi fikrin varmi canim 🙏
Burculicee Gunesinannesii henüz daha ufak rahmin iç taraflarına doğru çekilmiş olabilir karnına yakınsa daha sık hissedersin bence endişelenme derim ☺️☺️
Bireylulmasali Gunesinannesii ben henüz 14.haftamdayım canım ama bildiğim kadarıyla senin haftalarda düzensiz olması normalmiş sok tarafına yat bi kendini dinle 🌸
Gunesinannesii Leyla56341 benim ikinci gebeliğim ilkini 20. haftalarda anca hissetmistim canım ilkler biraz geç hissediliyo
HAU Aynı sorunu 2 gündür bende yaşıyorum kızlar 22+4 haftalığız onun öncesi daha hareketliydi şu 2 gündür yok gibi var gibi insan korkuyor 🙏🤰🏻🌸