Kızlarcım 8+4 haftalık gebeyim, üç dört gündür kırmızı kanamalarım var, pıhtı şeklinde de geldiği oluyor. Daha öncesinde de kahverengi lekelerim vardı bugün gittiğim doktor düşük riskimin olduğunu bebeğin Rahim aşağısına indiğini söyledi, iğne ve progestan verdi…
bilgisi olanlar yazabilir mi ?