Mizgin2020 Letrasan 2.5 mg yumurta geliştirici hap kullanıp hamile kalan var mı ya da kaç denemeye kaldınız o hap la bu ay o hapı kullandım bana da umut olsun diye açıyorum bu postu güzel yorumlarinizi bekliyorum 🌹🌹🙏
minikcivcivim esma124 canım biz mizgin ile aynı doktora gidiyoruz onun tavsiyesiyle 😍 şuan ikimizde mizhinle aynı durumdayız teşekkür ederim araştırmışsın ❤😘😘🌸🌸🙈🙈
minikcivcivim Mizgin2020 😘😘😘kuzum arkadaşım.benim için araştırmaya koyuldu da çok endişeliyim içimi rahatlatıyor 🙈🙈🙈❤
Mizgin2020 TNtalknazk 24 yada 25 Kasım geçen 28 inde oldum benim adetim 3 yada 4 gün geriye atıyor inşallah canım çok istiyorum inşallah
TNtalknazk Mizgin2020 inŞALLAH namaz kılarken sana dua edeceğim bütün çocuk isteyenlere adını söylermisin?❤️❤️😘
TNtalknazk Mizgin2020 inŞALLAH hamile kalırsın bende kullanıcam bu ayı inŞALLAH bendede olur 2ci ayı klomeni başlıycam
Mizgin2020 TNtalknazk klomen 1 ay denedim malesef negatf sonuç aldım inşallah sen güzel sonuç alırsın
TNtalknazk Mizgin2020 1ay evet bendede öyle oldum belkide 6cıgünden başladım oyüzden bu ayı 5cigünden başlıycam