Bsra-kh Merhaba güzel anneler , anti cmv ıgg ve anti rubella ıgg pozitif çıkması bebeği çok etkiliyormuş çok korkuyorum bilgisi olan var mı hemen doktora gitmelimiyim yoksa randevu tarihimimi beklemeliyim
Bireylulmasali Bsra-kh canım korkma pozitif çıkması senin bağışıklığın olduğunu gösterir yani sen çocukluğunda geçirmişsin 🌸
34_21_23 Bsra-kh bilip bilmeden hangi insan sizi böyle korkuttu acaba. Ağzı olan konuşuyor. Yok öyle birşey ıgg ler zaten pozitif çıkar her insanda. Önemli olan ıgm nin pozitif çıkmaması
Kubra2310 Bsra-kh ben de yasadım kuzum bu durumu benim negatif çıkmıştı doktorumu arayıp söyledim gelme başka Bi hastaneye git onun testi yapılıyor dedi Avidite testi diyorlar. Hastaneden hastaneye gezdim her hastane de yapılmıyor muş test. En son devlet hastanesinde kadın hastalıkları bölümüne Bi doktora randevu aldım orada yapıldı. Çok şükür ki 3 ay öncesinden yani dah önceden geçirmişim. Bağışıklık kazanmışım. Yalnız kedi köpek vehayvanların dışkılaru ile uğraşma elleme dedi doktor. Bende hamile olduğumu bilmiyordum eşimin annesinin köyüne gittiğimizde orada küçük yavru bir köpek sevmiştim kucağıma alıp. Ondan sonra çıktı bu vürüs enfeksiyon. Tabii hamile olduğumu bilmiyordum evimde test yapınca öğrendim neyse ki atlattım kuzum korkulacak durum yok sen daha önceden geçirmişsin randevu zamanın geldiğince doktorun ile konuş yine o dediğim Avidite testi yapılmasını isterse yaptırırsın
balyanakoglum Bsra-kh beni yanlış anlamayın sinirim size dpeil bilip bilmeden çok tehlikeli diye yorum yapanlara 😡 bebeği cmv den etkilenme ihtimali olan bir anne adayı olarak böyle insanları görünce dayanamıyorum 😑 cmv rubella toxo farketmez bunlarda ıgg çıkması problem değildir. Igm pozitif çıkarsa problemdir. Bunun için de avidite yapılır. Yüksekse sorun yoktur. Düşükse tehlike vardır tıpkı bende olduğu gibi 😔 bebeğimin etkilenmiş olup olmadığını bilmiyorum. 1.5 ay kaldı doğumuma lütfen dua edin bana da 🤲
Ces Kubra2310 bişi soracağım dediğiniz şey toxoplazma daha önceden geçirdiyseniz doktorunuz neden kedi köpek dışkısı ile uğraşma dedi? Bağışıklık var bir kere geçiriliyor. anlamadım bende geçirdim poZitif yani ondan merak ettim
Kubra2310 Ces hayvanların dışkılarından bulaşıyor dedi bende yakın zaman da köpek sevdiğimi söyledim hamileliğiniz boyunca uzak durmanız tavsiye ederim dedi bağışıklık kazanmışsınız ama yine de dikkat etmeniz gerekir dedi böyle söyledi yani canım
Ces Kubra2310 benim anlamadığım bağışıklık var neden uzak durmalıyız bana da en son doktor bağışıklığın var yani vücudun antikor üretmiş artık bu virüse karşı korkma artık dedi bende biraz rahatlamıştım şimdi Böyle söyleyince korktum 🙁
Gzlgzl Ben negatif cıktı geçirmemişim bana dikkatli ol dedi pozitif bağışıklığınız var gecırmıssınız demek neden öyle dediki sizede